SanderHillegers.reismee.nl

Nieuw avontuur: www.tipsthailand.nl

Hallo iedereen!

Zo'n drie jaar geleden schreef ik mijn laatste verslag op deze site. Na een geweldige reis samen met Walter is het even stil geweest en heb ik mij vooral gefocust op het lesgeven in Nederland en samenwonen met Mariska. Toch heeft het altijd gekriebeld om weer voor langere tijd weg te gaan en nu is het bijna alweer zover! Eind augustus vertrekken we richting Thailand.

Mariska en ik gaan voor een periode van ongeveer 6 maanden richting Thailand. Daar gaan wij niet alleen rondreizen maar ook onze ervaringen delen op een nieuw platform. Helaas niet meer een van 'dag-tot-dag-update' maar handige tips voor mensen die naar Thailand gaan of het interessant vinden om ons gedurende een langere tijd te volgen. Ik ga mij vooral richten op het maken en bewerken van foto's en video's en het schrijven van meerdere blogs per week. Mariska richt zich op het onderhoud van de website, het schrijven van blogs en het optimaliseren van onze vindbaarheid in Google bijvoorbeeld.

Hier kun je ons vinden: www.tipsthailand.nl

We zien je daar graag terug!
Sander

Reacties

Reacties

Laurens

Hey San, alvast heel veel plezier! Gaat zeker weer een leuke tijd voor jullie worden. We spreken elkaar voor jullie "takeoff" zeker nog een keer en tipsthailand staat in de favorieten!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!